piątek, 4 lipca 2014

Ślubne prezenty, czyli poduszki z imionami :)


Poproszono mnie o uszycie poduszek dla młodej pary.

Z wielką przyjemnością podjęłam się ich wykonania.
Lubię takie wyzwania :)


Powstały dwie poszewki ,
na których umieściłam imiona pary młodej.

Pod nimi umieściłam grafikę obrączek z datą ślubu.
Całość wygląda tak....





 Jak myślicie?

Taki prezent powinien im sprawić przyjemność.
Na pewno atutem jest ich osobisty charakter.



Może się z czasem dowiem, czy prezent był trafiony....

Pozdrawiam gorąco w upalny wieczór.
Pa!

12 komentarzy:

  1. moim zdaniem prezent jest rewelacyjny, niemożliwe żeby nie był trafiony
    świetny pomysł, poduszki pięknie wyglądają !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prezent, jakby mógł być nie trafiony. Ja bym się na pewno z takiego ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci to wyszło. Nie można nie ucieszyć się z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie! Takich nikt więcej przecież nie ma:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki są bardzo ładne i takie osobiste, jedyne. Na pewno obdarowani będą z nich zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne, ah co ja pisze, są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. fenomenalny i bardzo oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiony i to jak najbardziej! Super pomysł na super okazję. Każdy by chciał mieć taaaaaakie poduchy :-)
    Pozdrawiam i gratuluję inwencji twórczej

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł jak najbardziej trafiony. Myślę, że to będzie wspaniała pamiątka. A poduszki wyglądają bardzo gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na pewno się spodoba

    OdpowiedzUsuń